Service Meny


THM service meny er et meget godt verktøy for å øke oppetiden på systemer. Menyen er omfattende og dekker således de fleste behov våre kunder har.

→ Oppmåling

→ Merking og registrering

→ Inspeksjon

→ Etablere struktur/hierarki

→ Risikovurdering av slangeparken

→ Optimalisering av slangeparken

→ Strategi for vedlikehold

→ Reservedelsopplegg

→ Nød- og reserveslangesett

→ Utdanning/opplæring

→ Vedlikeholdsavtale

→ Vedlikeholdsplan

→ Slangebytte

→ Slangekontroll

→ Software as a Service

→ Hardware as a Service

 

 

 


THM systemet tilbyr løsninger spesielt utviklet for slangehåndtering. Databasen gir generiske data om slanger og koblinger, dokumentasjon på hver enkelt slange (historikk, sertifikater, tegninger, bilder, etc.), alle relaterte detaljer for slangeforvaltning og inspeksjonsprosesser. En omfattende revisjonssporing gir god data og kontroll med endringer som er gjort i databasen. Kunden logger inn på KundeWEB via www.hosemanagement.com.

 

TESSsoft-fail.png


Software delen av THM systemet leveres som Software as a Service (SaaS) og bidrar således til en fleksibel og lavkostnadsløsning for våre kunder.

BYOD.png

THM Slangekontroll er tilpasset BYOD og fungerer både i iOS og Android. 

 

Full åpenhet - kunden eier alle data


Alle slangedata fra oppmålingsoppdraget er kundens eiendom, og du har full tilgang til alle egne data 24/7. Du kan også oppdatere egne data og de kan eksporteres til ditt ERP-system. Det krever ingen investering eller integrasjon mot eget vedlikeholdssystem eller ERP. TESS garanterer oppetiden på både system og hardware og har spesialister som håndterer sikkerheten – ISO 270001, Back-up og Brannstandard.


Systemet frigjør personell til andre oppgaver og reduserer eierkostnader (TCO) da TESS sørger for beste IT-løsning til enhver tid. Gjennom SaaS og HaaS muliggjøres fleksibel kapasitet ved eksempelvis større slangebytteoperasjoner. Service Level Agreements på hardware sikrer at du har funksjonelt utstyr klar for bruk.


Vedlikeholdsprosessen støttes digitalt og KPI-er gjør det enkelt å holde oversikt på et stort antall slanger. Den digitale støtten sikrer at vedlikeholdet blir utført og rapportert og slangene blir digitalisert gjennom barcode, QR kode eller RFID-tag for rask og feilfri rapportering. En enkel og svært rask prosess for prisforespørsel (RFQ) ligger i systemet og forenkler også påfølgende betalingsprosess. Systemet gir en komplett oversikt over alle historiske data per slange som inspeksjoner, slangebytter og eventuelle endringer på spesifikasjonene logges med unike ID-numre.

 

Vil du vite mer om hva vi tilbyr?


Jan Georg Tunes
Operational Director THM
951 05 968
Send e-post


Rune Sigurdsen

Sales Director
THM
947 83 828
Send e-post